
-
Qui pour freiner la croissance des retailers low cost ?
-
Interviews avec Wibra et Primark
- Dossiers : boissons, bières, alcool et sans alcool, fromages, snacks salés...
222 FEVIA, de federatie van de voedingsindustrie, heeft in de VS Food.be voorgesteld. Onder de slogan "Small country. Great Food" moet het project “de uitstekende Belgische voeding naar waarde te laten schatten en de export te bevorderen”. “De sterke punten van de Belgische voeding zijn onmiskenbaar, maar zijn vaak onbekend”, zei Bernard Deryckere, voorzitter van Fevia, tijdens voorstelling. “België beschikt over een sterk imago in bier of chocolade, maar de hele voedingssector zou zijn voordeel kunnen doen met een sterker imago, vooral in de opkomende markten.”
Om dat imago op te krikken werd Food.be opgericht, een concept dat verschillende vormen kan aannemen en onderdeel van het overkoepeldende FOOD2015-project. Tegen 2015 zou Food.be voor een groei van 1 miljard op de binnenlandse markt moeten zorgen en een groei van 5 miljard euro in de export. Om dat imago op te krikken werd Food.be opgericht, een concept dat verschillende vormen kan aannemen en onderdeel van het overkoepeldende FOOD2015-project. Tegen 2015 zou Food.be voor een groei van 1 miljard op de binnenlandse markt moeten zorgen en een groei van 5 miljard euro in de export.
L’inscription nous permet d’adapter nos contenus à nos lecteurs. En quelques clics seulement, vous pouvez profiter de tous les avantages :
Accès à tous les articles d’actualité Gondola
Lire jusqu’à 3 articles Plus gratuits par mois
Recevoir la newsletter exclusive de Gondola
Possibilité de vous inscrire aux formations de Gondola Academy et aux événements de Gondola Society
Qui pour freiner la croissance des retailers low cost ?
Interviews avec Wibra et Primark
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: