-
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
-
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
-
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
HelloFresh brengt vanaf deze maand meer in keuze in zijn assortiment maaltijdboxen. Naast de bestaande Original, Veggie en Family box, kunnen klanten nu ook kiezen voor maaltijdboxen die focussen op calorieën, snelheid en avontuur.
De nieuwe maaltijdboxen krijgen de namen ‘Quick & easy’ (gerechten die binnen 30 minuten op tafel), ‘Discovery’ (verrassende gerechten en smaakcombinaties) en ‘Calorie-focus’ (minder calorieën en meer groenten). In totaal kunnen HelloFresh-klanten nu uit zes verschillende boxen kiezen.
De maaltijdboxleverancier wil het aanbod hiermee nog beter afstemmen op de behoefte en levensstijl van hun klanten. Daarnaast is ook het receptenaanbod uitgebreid: klanten hebben nu keuze uit tien recepten om zelf hun persoonlijke maaltijdbox samen te stellen, in plaats van negen.
“Eten is iets heel persoonlijks, daarom vinden we dit zo’n mooie stap! Met de verschillende voorkeuren is er elke week keuze uit recepten die het beste bij de klanten passen,” zegt Maartje Frederiks, CEO bij HelloFresh Benelux.
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: