-
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
-
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
-
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
In een club in Parijs stelde Carambar maandagavond een nieuwe limited edition bonbons voor alvorens de verkoop ervan op de markt te lanceren. Het concept? Grapjes die, in tegenstelling tot het normale aanbod, niet meteen geschreven zijn voor kinderen, maar eerder voor hun ouders…
“Ik doorkruis de hemel, de zee en het land en ik heb graag dat je aan mijn achterwerk likt. Wie ben ik?”* Dit is een voorbeeld van de nieuwe grapjes op de “CaramBar voor ouders”, een limited edition die de bekende snoepgoedfabrikant ontwikkelde om zijn verkoopcijfers omhoog te krikken.
Gedurende twee maanden, zal Carambar 14 miljoen grapjes in zijn verpakkingen schuiven die bestemd zijn voor volwassenen. De snoepjes zijn te herkennen aan hun zwartje bandje, de rest van hun aanbod blijft uiteraard wel kindvriendelijk. Carambar verzamelde bloggers en journalisten in een club in Parijs waar ze hun limited edition voorstelde en duidelijk maakte dat de grapjes diende om de verkoop te stimuleren. Het concept werd bedacht door het agentschap Fred&Farid en zal enkele dagen voor 1 april gelanceerd worden. Een datum waar Carambar wel vaker op inspeelt.
* Een postzegel natuurlijk!
Een ander voorbeeld? “Ik ben roze, van middelgroot gestalte en ik ben geïnteresseerd in jonge meisjes van 18 jaar. Wie ben ik?” Het antwoord? Een rijbewijs…
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: