-
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
-
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
-
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Charcuteriemerk Cock's Fresh verandert binnenkort zijn naam in 'Chez Charles'. De nieuwe naam moet meer authenticiteit uitstralen en de deuren open zetten naar het buitenland.
Cock's Fresh is een vleesbedrijf uit Sint-Niklaas dat zijn omzet vandaag zo goed als volledig haalt bij bakkers, slagers en supermarktketens in eigen land. Maar daar wil CEO Marc De Cock verandering in brengen. In zakenkrant De Tijd zegt hij de komende jaren overnames in het buitenland te willen doen. Een naamsverandering drong zich wel op voor die geplande internationale uitbreiding want een naam met “cock” in ligt dan moeilijk.
Daarom zal het eigen charcuteriemerk Cock's Fresh omgedoopt worden tot Chez Charles, een naam die ook meer authenticiteit moet uitstralen. De nieuwe merknaam verwijst naar Charles De Cock, de grootvader van de huidige CEO die slager was.
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: