Gondola April 2012

Developed Records: 

Hubiz; een nieuw retailconcept

Een nieuwe lente, een nieuwe start. Ook de retailwereld ziet in het voorjaar van 2012 enkele nieuwe concepten verschijnen. Een opmerkelijke nieuwkomer op de markt is ‘hubiz’. hubiz? (...)


Foodstock; een nieuw enseigne

Foodstock is een nieuw concept met als grondslag een overtuiging en een passie. De overtuiging dat er plaats is op de markt voor een concept waar foodies hun gading kunnen vinden in kwaliteitsvolle, authentieke producten. (...)


Safety & Security (deel 1)

Het bedrag van de winkeldiefstallen loopt volgens bronnen van de Belgische politie tegen de 650 miljoen euro per jaar, ofwel ongeveer 2 miljoen euro per werkdag. Daar zou elke handelaar duizelig van worden. (...)


Vakbonden in foodretail

De countdown voor de sociale verkiezingen begon in november 2011. Op 7 mei is het zover. In totaal zal het gebeuren 13 dagen duren, tot 20 mei. De vraag is: waar draaien deze verkiezingen eigenlijk om? Wat is de inzet? Voor ons vormt deze stembusslag alvast een prima gelegenheid om het woord te geven aan de syndicale delegaties. Ons blad wil immers alle facetten van de sector coveren. (...)


Magazine Summary

Actoren:
  • Delhaize virtueel
  • Makro Urban Outdoor
  • Foodstock, een nieuw enseigne
  • De vakbonden in de foodretail
  • Tetra Pack mikt op innovatie
  • Interview: Spotless
  • De Jupiler-ervaring
  • Seefbier, opvallende nieuwkomer
  • Palm zet zichzelf op de kaart
  • Dossier Drinks
De Feiten:
  • Info-Vers
  • Consumetrics
  • Hubiz, een nieuw retailconcept
De Markt:
  • Dossier Ijs
  • Dossier Chewing Gum
  • Dossier Italiaanse Keuken
  • Dit is nieuw!
  • Brands
  • Zest stelt de knowhow van Cliris voor
Vakmanschap:
  • Safety & Security
  • Afspraken
Vrijuit:
  • Instore Corner
Bord-Bia - NL - SIDE