-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De laatste jaren is het als man een heuse rage om je baard te laten staan in 'movember'. Met de start van de maand november brengt biermerk Carslberg dan ook een limited edition baardverzorgingslijn op de markt. Alle opbrengsten gaan naar de Movember Foundation, een organisatie die zich inzet voor de gezondheid van mannen wereldwijd.
Deze zomer nog bracht Carlsberg een haar- en lichaamverzorgingslijn voor mannen op de markt. Het grote succes van de actie inspireerde de bierbrouwer om vandaag producten voor baardverzorging op de markt te brengen. De scheerkit bestaat uit een scheergel, een aftershave en een conditioner voor je baardhaar. Allen zijn verkrijgbaar in verpakkingen van 100ml en hebben één ingrediënt gemeenschappelijk: bier.
De kits zijn te koop op de site van de bierbrouwer voor 61,15 euro en de opbrengsten gaan naar de stichting Movember. De organisatie streeft naar wereldwijde bewustmaking van de gezondheidsproblemen bij mannen en zet onder andere in op onderzoek naar prostaatkanker.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?