-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Chocoladeproducent Barry Callebaut heeft van de Europese Commissie de toestemming gekregen om de gezondheidsclaim ‘Acticoa’ te gebruiken. Die geeft aan dat de chocolade goed is voor het hart en bloedvaten.
Het zijn de flavonoïden in cacaobonen die de elasticiteit van de bloedvaten bevorderen en zorgen voor een goede bloedsomloop. De flavonen zitten ook in rode wijn, thee en fruit zitten. Barry Callebat ontwikkelde een productiemethode waarbij de antioxidanten bewaard blijven in de chocolade. Na jaren van onderzoek en gelobby is de claim nu eindelijk binnen voor de chocoladeproducent. Die mag de naam ‘acticoa’ gebruiken op de verpakking van zijn producten, net als zijn. En daar zitten FMCG-grootheden als Nestlé, Unilever en Mondelez.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?