-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Walter Gelens wordt vanaf 15 oktober 2015 de nieuwe CEO van BABM, de Belgische Vereniging van Merkartikelfabrikanten. Hij volgt Thierry Van der Haeghen op, die de vereniging 7 jaar geleid heeft.
Gelens was eerder ondermeer CEO van Unilever Belgium en SVP Marketing bij Belgacom en heeft daarmee veel ervaring in de FMCG-sector. Hij zal zijn nieuwe functie bij BABM combineren met zijn werkzaamheden bij strategisch communicatie adviesbureau akkanto, waar hij partner is.
BABM vertegenwoordigt 44 FMCG-bedrijven die actief zijn in België en Luxemburg en nationale en internationale merken vervaardigen. Samen zijn ze goed voor een omzet van 5,8 miljard euro en 36.900 banen. Via de BABM willen ze opkomen voor de belangen van de FMCG-merken.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?