-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De Russische supermarktketen Land heeft een primeur te pakken. De retailer gebruikt een loyaltysysteem waarbij klanten niet alleen bij het betalen, maar ook bij het binnenkomen van de winkel geïdentificeerd worden.
Het systeem, dat uitgewerkt werd door loyaltybedrijf Synqera, zorgt ervoor dat klanten na identificatie een gepersonaliseerde kortingsbon krijgen. Op basis van de koopgeschiedenis van de klant en de aanbiedingen in de winkel, wordt een coupon op maat afgedrukt. Bij het buitengaan/betalen komt de klant voor een tweede keer het loyaltysysteem tegen. Daar kan die feedback geven over de winkel, wat op termijn ook beloond zou worden met bijkomende kortingen.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?