-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De Private Labals kennen de laatste jaren een flinke opmars. Hun sterkte: een duidelijke
prijs-positionering. Hun zwakte: ze kunnen principieel moeilijker meedingen naar andere positioneringen (kwaliteit, innovatie, originaliteit,...). Alle merken die dus geen duidelijke positionering en strategie ontwikkelen zouden het slachtoffer kunnen worden van deze duidelijk gepositioneerde Private Labels, zoals dat momenteel al het geval is in bepaalde categoriën zoals de frozen products. Geef uw input voor dit hete zomernummer over private labels dat binnen 1 maand verschijnt. (info@gondola.be)Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?