-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De Fanse kaas- en zuivelproducent Bongrain gaat van naam veranderen. Het bedrijf achter merken zoals Chavroux, Chaumes en Coeur de Lion zal binnenkort Savencia gaan heten.
De nieuwe naam werd gekozen omdat hij beter uitspreekbaar is in verschillende talen, wat de communicatie op internationaal niveau moet vergemakkelijken. Bovendien moet ‘Savencia’ de associatie oproepen met smaak, plezier, kwaliteit en innovatie, de waarden waar het bedrijf naar eigen zeggen voor staat.
Op de algemene vergadering van 22 april 2015 wordt de nieuwe naam voorgelegd.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?