-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Conceptstore Juttu, het jongere zusje van A.S. Adventure, lanceert vandaag een eigen webshop. De online Juttu-store is verdeeld in vijf rubrieken: damesmode, kleding voor heren, deco, food en een highlights-rubriek waar een selectie artiesten en kunstenaars hun werk kunnen aanbieden.
Op de webshop kunnen alle Juttu-producten bekeken worden, maar niet elk product wordt online verkocht. Een gemiddelde levertijd van drie tot vijf werkdagen geldt voor de meeste items, al wordt een deel van het assortiment ook de volgende dag al aan huis geleverd. Naast de lancering van de webshop werd ook de site van Juttu in een nieuw jasje gestoken. Zo is er de rubriek ‘De Wereld van Juttu’, waar blogposts, collums en interviews op verschijnen. Daarnaast is er ook een ‘lookbook’, wat de consument het gevoel moet geven in een magazine te bladeren en als inspiratiebron kan dienen.
In november 2015 werd Juttu als nieuw concept gelanceerd door een team binnen het bedrijf achter A.S. Adventure. Bij Juttu kunnen merken terecht die niet meteen binnen het concept van A.S. Adventure.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?