-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Bart Van den Notelaer verlaat reclamegigant Clear Channel en gaat aan de slag bij beddenmerk Auping. Hij zal er als marketing manager het omnichannel communicatiemodel van Royal Auping Belux vormgeven.
Van den Notelaer was bij Clear Channel België verantwoordelijk voor de implementatie van alle digitale oplossingen, waaronder als meest tot de verbeelding sprekende voorbeeld het I-CONIC scherm op het De Brouckèreplein in Brussel. Door zijn omnichannelexpertise legde hij binnen Clear Channel de basis van een interactief activatieplatform dat de link legt tussen online, mobile, instore en out-of-home activatie. Het is die ervaring waarvoor Auping hem vanaf 9 mei aan boord haalt als marketing manager.
Zijn voornaamste uitdaging zal er in bestaan om samen met het Auping-team het omnichannelcommunicatiemodel vorm te geven opdat de digitale ontwikkelingen en print en tv-campagnes mekaar blijvend versterken, klinkt het bij Auping. “Bij Auping staat de consument centraal. Dit betekent dat Auping alle communicatie er op richt om deze consument op het juiste moment, via het juiste kanaal en met het juiste aanbod te bereiken”.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?