-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Georges Plassat (CEO Carrefour Group) wil vanaf 2014 de activiteiten van Carrefour in China en Brazilië uitbreiden. Dat zegt hij in een interview met de Financial Times.
Carrefour werkt momenteel aan een plan om zijn aanwezigheid in de groeilanden te versterken. In termen van verkoopscijfers, vertegenwoordigen Brazilië en China nu al respectievelijk de tweede en vijfde markt van Carrefour.
Plassat meldde ook dat er gesprekken aan de gang zijn met de Turkse partner Sabanci om haar opties in Turkije te bekijken. De groep zou volgens de Financial Times zijn Turkse activiteiten samenvoegen met de Turkse retailer Migros.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?