-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
bpost lanceert vandaag zijn eigen mediaregie onder de naam ‘Welcome Media’. In een mediaklimaat dat alsmaar complexer wordt, wil bpost de waarde meer in de verf zetten van “In-Home Advertising”, de post die rechtstreeks campagnes tot op de keukentafel van de consument brengt.
Welcome Media wil vooral de persoonlijke relatie van Direct Mail en foldering valoriseren. De impact van post wordt namelijk alsmaar belangrijker in een wereld vol digitale communicatie en online media. De presentatie van Welcome Media vond gisteren plaats in aanwezigheid van enkele CEO’s van Belgische media- en creatieve agentschappen en Managing Director Pierre Bertrand.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?