-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Sinds enkele dagen hanteert Lidl de leus "tevreden of geld terug". In reclame-uitingen van het merk is de volgende boodschap te lezen: "Eigen merken van topkwaliteit! Tevreden of geld terug". Deze vermelding heeft betrekking op een kleine duizend producten van eigen merk bij Lidl. Met een kassabon en de verpakking kan de klant dus geld terug krijgen, ongeacht de reden voor terugbrengen. Maar Lidl blijft oplettend voor eventueel misbruik. Volgens Test-Aankoop is de bewuste reclame niet duidelijk genoeg en kan deze op allerlei manieren worden geïnterpreteerd.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?