-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Online retailer Coolblue boekte het afgelopen jaar 248 miljoen omzet in België en Nederland. Dat is van 48% meer dan het bedrijf in 2012 binnenhaalde. “De stijging komt met name door mond-tot-mondreclame van tevreden klanten”, klinkt het bij Coolblue.
Ook voor 2014 is het bedrijf positief gestemd. Pieter Zwart, directeur en oprichter, verwacht dit jaar meer dan 300 miljoen euro omzet.
Verder staan in België nog openingen van fysieke winkelpunten op het programma. Naast de fysieke winkels in Wilrijk en Lochristi, is de webwinkel nu ook op zoek naar geschikte winkelpanden in de omgeving van zowel Hasselt als Leuven.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?