Gondola augustus 2009

Developed Records: 

Luc Rogge: “Marktleider zijn is niet zo belangrijk; als de klanten maar tevreden zijn.”

Kwartaal na kwartaal rijgt Colruyt de sterke prestaties aaneen. En het nieuwste Marketing Map-rapport duidt Colruyt aan als de nieuwe marktleider in België. Een uitgelezen moment dus om Luc Rogge, General Manager van Colruyt, Okay en Bio-Planet aan de tand te voelen.


Interview: Jean-Paul Van Avermaet (Autogrill)

Autogrill is de eerste wereldwijde ‘food & beverages’-leverancier voor reizigers. Jean-Paul Van Avermaet, CEO voor de Benelux, heeft het op een eigenzinnige manier over de voedingsindustrie, de foodservice en de toekomst.


Banana Republic

De bananen uit Costa Rica worden elk jaar beter, dankzij een doorgevoerde kwaliteitspolitiek.


Oral Care: ?met de glimlach

De tandpastamarkt doet het goed. Elk jaar gaat er voor 48 miljoen euro van het goedje over de toonbank, goed voor een groei van 10% in waarde. De A-merken doen het hier bijzonder goed.


Magazine Summary

Actoren:
  • Interview - Jean-Paul Van Avermaet, CEO Autogrill Benelux
  • Werchter - It’s only rock ‘n’ roll baby
  • Costa Rica - De bananenrepubliek staat voor nieuwe uitdagingen
  • Sales Management - In crisistijd wint de salesafdeling aan belang
  • Wijn - Bag in Box, de amfoor van de nieuwe tijden
De Feiten:
  • Actualiteit
  • Info Vers
  • Luc Rogge - “Marktleider zijn is niet zo belangrijk”
De Markt:
  • Oral Care - Met de glimlach
  • Merken
  • Dit is Nieuw
  • CEPAC - Crisismanagers klaarstomen
Vakmanschap:
  • Retail for Dummies
Vrijuit:
Bord-Bia - NL - SIDE