-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Na een aanslepend conflict lijken de brokken eindelijk gelijmd tussen PepsiCo en Colruyt. Het voedingsbedrijf verkoopt opnieuw Lay’s en Pepsi. Colruyt haalde de producten twee maanden geleden uit de rekken nadat er een conflict over de aankoopprijzen ontstond tussen het voedingsbedrijf en PepsiCo.
Eind november gingen de poppen aan het dansen. Colruyt nam het niet dat Delhaize erin geslaagd was om lagere aankoopprijzen te krijgen bij PepsiCo. Daarom weigerde het voedingsbedrijf om 29 producten van de PepsiCo-merken Pepsi, 7UP, Duyvis, Quaker, Lay’s, Looza en Tropicana nog langer te verkopen.
Na twee maanden hebben beide bedrijven het conflict eindelijk bijgelegd, bevestigt Colruyt op sociale media. Ook de andere PepsiCo-producten zullen binnenkort weer in de rekken verschijnen.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?