-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Shopper Marketing is een nieuw, en snel groeiend vakgebied. Volgens Eveline van Acquoij, specialist in Shopper Marketing, is het zelfs hét vakgebied van de toekomst. Iedere marketeer zou kennis moeten opdoen over wat Shopper Marketing is, wat je ermee kunt, en hoe je het toepast.
Eveline van Acquoijgeeft in 2013 één keer een training Shopper Marketing op basis van open inschrijving. Deze training combineert:
Tijdens de training staat één case continu centraal. Hierdoor leer je de opgedane theorie meteen toe te passen in een echte situatie. Leren doe je immers niet alleen door te luisteren, maar vooral door te doen!
ProgrammaBlok 1: Shopper Marketing: de basis
Blok 2: Shopper Marketing Insights
Blok 3: Shopper Marketing doelstellingen
Blok 4: Shopper Marketing daden
Wat krijg jij?
Voor wie is het bedoeld?Voor (Trade en Shopper) Marketing Managers van fabrikanten of dienstverleners en retailers uit alle branches die in een dag meer willen leren over het maken van effectieve Shopper Marketingplannen.
plaats:GondolaTervuursesteenweg 6051982 Elewijt
geinteresseerd? Klik hier om je in te schrijven!
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?