Cédric Moulin is de nieuwe CEO van de privé outlet keten Cameleon. Moulin moet het bedrijf moderniseren aan de hand van zijn jarenlange ervaring in de detailhandel en de mode. 

Cédric Moulin heeft jarenlange ervaring bij Nike, Swatch, Carrefour, Puma, VF (7 For All Mankind, Lee-Wrangler) en werkte mee aan de lancering van 3DWD. Als nieuwe CEO keert hij terug naar de bron van Comptoirs Privés Cameleon en gaat hij zich concentreren op de essentie van het merk. Hij zal zich voornamelijk focussen op het commerciële aspect van het bedrijf door onder andere nieuwe partners te zoeken. Ook de collecties van de winkel zullen verfrist en vernieuwd worden. Niet alleen de speciale aanbiedingen en verkopen zullen aangepakt worden, maar ook de evenementen en de privé-verkopen zullen onder handen genomen worden. In de eerste plaats wordt het bewezen concept van het bedrijf versterkt om daar later op verder te bouwen door eventueel nieuwe winkels te openen.

E-commerce maakt geen deel uit van de strategie van Cameleon. De outlet store houdt zijn internet activiteiten bewust beperkt om de ervaring van de klant te versterken. Wel houdt het bedrijf contact met zijn leden via innoverende technologiën en mobiele applicaties. 

"De laatste jaren concentreerde het bedrijf zich te veel op korte termijn financieringen. Cédric Moulin zal meer inzetten op het menselijke en zo een lange termijn visie creëren", aldus de textielketen. "Samen met heel de ploeg zoeken we manieren om uit te blinken. De organisatie zal ideeën creëren, initiatieven nemen en garant staan voor kwaliteit", legt Cédric Moulin uit. "Persoonlijk zal ik ernaar streven om elke medewerker aan te moedigen en te inspireren om zo het werk van het team te vergemakkelijken aan de hand van mijn jarenlange ervaring."