-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Makro zit niet stil! Nadat het begin dit jaar een nieuw concept lanceerde onder het thema “Urban Outdoor", opent de groep een tweede “experience” zone, die de naam "Digital World" meekrijgt. Makro start in Eke, met een nieuw EPSC concept dat wordt verdeeld in vier zones:
Digital@home, Digital@work, Digital on the move en World of books. Het geheel oogt sober en is duidelijk, dankzij informatiepanelen en de bewijzering in de winkel. Het aanbod dat Makro hier voorstelt is zeer uitgebreid omdat alle grote merken, inclusief Apple aangeboden worden. Met plezier geven we hier een klein overzicht, voor de volledige reportage in het volgende nummer verschijnt.
Rayonoverzicht
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?