-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Om zijn nieuwe gamma ontbijtgranen Cracker Crisps te promoten had Kellogg’s een origineel idee. Het merk opende namelijk in Londen (Soho) een ongewone pop-up shop. Geld is in deze winkel niet nodig: een eenvoudige tweet waarin waardering wordt uitgesproken voor de producten van Kellogg’s is voldoende om het product te ontvangen. Het concept toont het groeiende belang van de sociale media aan.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?