-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
In Italië richt Carrefour zich met een campagne op 65-plussers en grote gezinnen (van 5 of meer personen). Zij hoeven geen BTW af te rekenen op 4.500 verse producten, de distributeur neemt op vlees-, fruit-, groente-, kaas- en bakkerijproducten de BTW voor zijn rekening.
De korting geldt tot eind maart dit jaar, maar de groep overweegt de actie te verlengen. De kortingen van 4 tot 10% zijn afhankelijk van het product. Vergelijkbare campagnes zijn al in Spanje aan de gang.Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?