Onze winkelervaring is veranderd, geëvolueerd... Of toch niet? Om dat te weten te komen, gaan we te rade bij Pamela Wolf. Zij was de laatste jaren bezig met de lancering van Jodee, een interactief TV kanaal voor vrouwen. Op HighCo Shopper's Day 2014 zal zij de belangrijkste trends in de retailindustrie komen toelichten: nieuwe wegen, tools, apparaten en tactieken om klanten te bereiken. In afwachting stellen we u kort haar Jodee project voor. 

Deze televisieketen, zowel lineair als ‘on demand’, zou beschikbaar moeten zijn op een geconnecteerde televisie op via een box. Dit hybride project zal een ‘pure player’ op televisie worden dankzij interactieve programma’s. Enkele van de ontwikkelde functionaliteiten? Er is de mogelijkheid voor de televisiekijkster om de kleren van een televisiepersonage online aan te kopen en zo de look van hun heldin over te nemen. Ook de voedingsmiddelen die gebruikt worden in culinaire programma’s kunnen onmiddellijk besteld worden. Er zijn recepten en lifestyle-acutaliteit te ontdekken en de kijker kan deelnemen aan enquêtes. Dit ambitieuze project tilt e-commerce naar een hoger niveau. Het business plan mikt op 70% inkomsten uit publiciteit en 30% uit lidmaatschap. Jodee viseert alle platformen en evolueert van ‘click to know’ naar ‘click to buy’ tot ‘click to push’ (recepten of informatie naar een mobiel apparaat sturen). 

Momenteel werkt Pamela op een andere minstens zo interessante digitale start-up die in de herfst van 2014 zou gelanceerd moeten worden. Daarnaast adviseert ze bedrijven om op een geslaagde manier nieuwe distributiekanalen te benutten en zo meer loyalty en meer rentabiliteit te genereren. Laat deze unieke kans niet aan u voorbijgaan op HighCo Shopper’s Day, 24 april 2014. 

Ontdek hier het volledige programma van HighCo Shopper's Day!

Wenst u deel te nemen? Schrijf u hier in!