Praktische en interactieve opleiding op donderdag 14 november

Shopper Marketing is een nieuw, en snel groeiend vakgebied. Volgens Eveline van Acquoij, specialist in Shopper Marketing, is het zelfs hét vakgebied van de toekomst. Iedere marketeer zou kennis moeten opdoen over wat Shopper Marketing is, wat je ermee kunt, en hoe je het toepast.

 

 

Eveline van Acquoijgeeft in 2013 één keer een training Shopper Marketing op basis van open inschrijving. Deze training combineert:

  • Theorie en praktijk
  • Analyse en creativiteit
  • Inhoud en proces

Tijdens de training staat één case continu centraal. Hierdoor leer je de opgedane theorie meteen toe te passen in een echte situatie. Leren doe je immers niet alleen door te luisteren, maar vooral door te doen!

 

Programma
Blok 1: Shopper Marketing: de basis

  • Wat is Shopper Marketing nu juist?
  • Waaruit bestaat goede Shopper Marketing?

Blok 2: Shopper Marketing Insights

  • Hoe kom ik tot goede Shopper Marketing Insights?
  • Welk type onderzoek kan ik het beste doen?
  • Hoe combineer ik informatie uit alle verschillende bronnen?

Blok 3: Shopper Marketing doelstellingen

  • Hoe maak ik Shopper Marketing meetbaar?
  • Welke doelstellingen zijn hiervoor nodig?

Blok 4: Shopper Marketing daden

  • Hoe verkoop ik mijn plan aan mijn handelspartners?
  • Hoe zorg ik in- en extern voor goede opvolging?

Wat krijg jij?

  • Een praktisch seminarie met theorie en voorbeeldcases
  • Hand-out van alle presentaties
  • Praktische modellen en templates die je de volgende dag meteen kunt gebruiken

Voor wie is het bedoeld?
Voor (Trade en Shopper) Marketing Managers van fabrikanten of dienstverleners en retailers uit alle branches die in een dag meer willen leren over het maken van effectieve Shopper Marketingplannen.

 

plaats:
Gondola
Tervuursesteenweg 605
1982 Elewijt

 

geinteresseerd? Klik hier om je in te schrijven!

 

 

 

 

 

 

Auteur: 

Carole Boelen
Bord-Bia - NL - SIDE

Laatste productlanceringen