-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Bij 65 procent van de handelszaken is het aantal klanten dat om korting vraagt de voorbije twee jaar gestegen (gemiddeld 13%). Dat blijkt uit een onderzoek van het Neutraal Syndicaat voor Zelfstandigen (NSZ) bij 605 zelfstandigen.
Een groot deel van de handelaars (43%) geeft enkel kortingen aan vaste klanten. 6% doet dat voor elke klant en 14% aan geen één. Klanten geven als argument voornamelijk dat een product bij de concurrentie goedkoper is. Volgens het NSZ worden consumenten zowel mondiger door het internet, als prijsbewuster door de economische crisis.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?