-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Om hun klanten een betere service te bieden heeft Makro gedurende de laatste maanden haar vestiging in Deurne een minutieuze facelift gegeven. De voedingsafdeling werd volledig georganiseerd. In totaal worden er nu 13000 producten aangeboden, waaronder heel veel vers. Ook de drive-in kreeg op zijn beurt een grondige opknapbeurt. Alle veranderingen moeten zorgen voor een aangenamere shoppingervaring voor de klant. De klanten krijgen sinds de heropening elke dag een heus promotiepakket aangeboden, deze aanbod blijft actueel tot en met 27 september.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?