-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Delhaize Groep heeft een overeenkomst met AP Mart bereikt over de verkoop van zijn Bulgaarse activiteiten. Hoeveel de overnemer voor de winkels betaalt is niet bekend. “Indien goedkeuring van de toezichthoudende instanties komt dan zal de verkoop in het tweede kwartaal worden afgerond”, klinkt het bij Delhaize.
De Bulgaarse activiteiten zijn goed voor een 50-tal winkels, onder de merknamen Piccadilly en Piccadilly Express. Een relatief kleine activiteit dus voor de groep, die zich met de verkoop verder terugtrekt uit de Balkan. Eerder werden al de activiteiten in Montenegro en Alabanië verkocht. Delhaize was aanwezig in deze landen dankzij de overname van Delta Maxi, waarmee de groep momenteel nog aanwezig is in Bosnië-Herzegovina en Servië.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?