-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Als eigentijdse onderneming stelt Delhaize België zich als prioriteit om de consumentgoed te kennen en te begrijpen. In 2009, heeft Delhaize meer dan 20.000 opiniesverzameld waardoor het vier belangrijke culinaire tendensen op het voorplan kanbrengen : de traditionele keuken, convenience, de wereldkeuken en gezondheid.Dankzij frequente marktstudies, kan Delhaize haar aanbod voortdurend aanpassenaan de nieuwe noden en wensen van de consument en kan het haar plaats als valueleader op de Belgische markt verzekeren.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?