De digitalisering van onze samenleving, en meer in het bijzonder die van de retail, de merken en de consumptie, gaat zo snel dat ze bijna onzichtbaar wordt. 

We zullen het genoegen hebben om twee leiders te verwelkomen die hun 360° visie op de fundamentele uitdagingen van deze digitalisering in de komende jaren zullen delen. Ze zullen vragen beantwoorden op de volgende gebieden: werkgelegenheid, opleiding, communicatie, ... 

Deze webinar is gericht op alle managers uit de retail, de media en de consumentengoederen industrie die de situatie waarin we ons vandaag bevinden beter willen begrijpen.  

Dominique Leroy was Gedelegeerd Bestuurder bij Unilever en was enkele jaren CEO bij Proximus. Ze staat in België en Europa bekend om haar visie, pragmatisme en menselijke aanpak. 

Piet Vandendriessche is CEO van Deloitte België. Hij is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de strategische lijnen van het bedrijf en voor het dagelijks beheer. Dankzij zijn ervaring in het buitenland kent hij de markt zeer goed en heeft hij alle troeven in handen om zijn missie met succes uit te voeren. 

 Welke onderwerpen komen aan bod? 

  • In hoeverre zal de Belgische consument de digitalisering aanvaarden? 

  • Welke kansen zijn er ontstaan als gevolg van Covid19? 

  • Hoe ver ligt België achter op het gebied van digitalisering en e-commerce? 

  • Op welke fundamenten kan België een digitaal ecosysteem bouwen? 

  • Wat zijn de belangrijkste uitdagingen van de digitalisering in België? 

  • Welke overheidssteun is nodig voor de digitalisering van onze markt? 

  • Enz...

Hoe kan ik aanwezig zijn? 

 Er zijn drie scenario's:  

  1. Ik ben lid : goed nieuws, toegang tot webinars is inbegrepen in uw lidmaatschap! 

  2. Ik heb een Webinar pack : geweldig, je hebt toegang tot alle webinars van het hele jaar. 

  3. Ik ben nog geen lid van de Gondola Society, maar ik zou graag willen deelnemen aan deze sessie: we bieden de mogelijkheid om éénmalig deel te nemen voor 150€. 

Sprekers

Dominique Leroy

Independent Senior advisor
Bain

Piet Vandendriessche

CEO
Deloitte