Sold out - Retail Media Congress
Gondola
The event is fully booked, but we'd be happy to add you to the waiting list via academy@gondola.be. If a spot opens up, we’ll reach out to you as soon as possible. All new registrations will be automatically placed on the waiting list.
Made possible with the incredible support of our partners :
Want to be part of Gondola Day 2025? Complete our short survey by September 27th for a chance to win one of 10 tickets worth €650, receive exclusive insights from our event directly in your inbox, and increase your chances by sharing the survey with colleagues—your valuable insights will help shape the future of Retail Media!
Disrupt or be disrupted: Retail Media’s call
“In a world where change is the only constant, staying ahead means embracing disruption.
Discover cutting-edge strategies, technologies, and insights that will keep you at the forefront of retail media. Don’t just survive the shift—thrive in it.”
Retail Media is transforming paid advertising at a fast pace.
- The leverage of first-party data to gain a deeper understanding of shoppers allows to maximize the value of advertising like never before.
- The ascent of "always on" retail media solutions enables advertisers to deliver uninterrupted ad experiences across digital and physical touchpoints such as social, email and in-store audio.
- It all improves personalization, dynamically generate content, and forge stronger connections with target audiences, reshaping how brands and consumers engage and making innovative marketers happy.
The conference will answer questions such as:
- How does retail media allows me to ensure an uninterrupted consumer engagement?
- How do I get multiple channels to work simultaneously establishing a unified brand experience?
- To which objectives do the various forms of retail media contribute?
- How do retailers and advertisers work together optimally?
- How to harness analytics to gain valuable insights into consumer preferences
- How to embrace agility to offered by retail media to adjust strategies in response to market trends or tactical business needs
- What are the best practices? How do you start using retail media?
Target audience
Our primary target audience are the marketers eager to learn and improve their ROAS !
Retail media is a cooperative game with multiple potential winners. So, retailers, service providers and agencies will also greatly benefit from the day.
What to expect
- Experts and inspiring speakers sharing cases and best practices
- Unique opportunity to meet your peers
- Great place, delicious food and networking drink
Confirmed speakers
Pierre Jacquemin
Marvin Vacquier Droop
Elodie Usai
Olivier Degrez
Justin Sandee
Mathias Beke
Kevin Kielbaey
Casper van Wandelen
Deli Bom
Sarah Duchazeaubeneix
Vincent Pierquet
Kimberly de Keukelaere
Dave Froidcoeur
Albert Simon
Julien Galand
Cedric Cauderlier
Luc Suykens
Pierre-Alexandre Billiet
Christian du Jardin
Programma
Tijd | Sessie | Spreker |
---|---|---|
09:00 | Welkom | |
Introductie | Pierre-Alexandre Billiet | |
Gondola | Christian du Jardin | |
Unlimitail + Barilla | Pierre Jacquemin | |
NielsenIQ | Sarah Duchazeaubeneix | |
11:15 | BREAK | |
MMD & L'oréal | Olivier Degrez & Kimberly de Keukelaere | |
LiveRamp & TikTok | Kevin Kielbaey & Vincent Pierquet | |
PANEL | Advertisers: Luc Suykens (UBA) & Walter Gelens (BABM) Retailers: Unlimitail (Pierre J.) & MMD (Olivier D.) & Colruyt (Mathias Beke) |
|
12:50 | LUNCH | |
Group M | Elodie Usai | |
Unilever | Casper van Wandelen | |
MediaMarkt & Groupe SEB | Deli Bom & Sietse De Berlangeer | |
15:00 | BREAK | |
First Impression | Marvin Vacquier Droop | |
PANEL | Agencies: Group M (Elodie Usai) Marketers: Carlsberg (Julien Galand) & Unilever (Casper van Wandelen) |
|
Bol.com | Justin Sandee | |
Shelf Service + Carrefour | Albert Simon & Dave Froidcoeur | |
Colruyt Group | Mathias Beke | |
17:10 | Wrap up | |
17:20 | Networking |
Voor registratie kun je eenvoudig een gratis account aanmaken (indien nog niet gedaan), en vervolgens registreren via de knop bovenaan deze pagina of stuur een e-mail met de gegevens van de personen die je wilt registreren naar academy@gondola.be.
Ja, de locatie is makkelijk bereikbaar en beschikt over ruime parkeergelegenheid. Elegemstraat 160, 1700 Dilbeek
We zijn altijd op zoek naar partners voor evenementen. Voor meer informatie, stuur een e-mail naar academy@gondola.be.
Indien je je deelname wilt annuleren, informeer ons dan per e-mail via academy@gondola.be. Annuleringen die minder dan 72 uur voor het evenement worden gemaakt, zijn onderhevig aan een vergoeding van €125.
Elk bedrijf met een Gondola Professional Pack heeft recht op 3 gratis tickets voor dit congres. Indien je abonnement nog niet is geüpgraded, zijn dit er 2.
Op de dag van het congres meld je je aan bij de balie bij de ingang, waar je je persoonlijke badge zal ontvangen.
Tijdens het congres zijn er drie netwerkmogelijkheden: tijdens de lunchpauze, de koffiebreak en de netwerkdrink aan het einde van het congres.
Elke spreker zal in zijn eigen moedertaal spreken. De talen staan vermeld achter de namen van de sprekers. De slides zelf zullen in het Engels zijn.
De presentaties van de sprekers worden na het evenement gedeeld met de deelnemers.
Heb je vragen over het congres, suggesties, of wil je partner worden? Stuur ons dan een e-mail naar Academy@gondola.be.