Google Ads is een verzamelnaam voor veel verschillende advertentiemogelijkheden (search, shopping, display, etc.) via Google. Het is van groot belang om slim om te gaan met de verschillende mogelijkheden die er zijn en om niet zomaar lukraak de geldkraan open te zetten. 

Wat je onder andere leert in deze cursus, is welk type kanaal je wanneer het beste in kan zetten en hoe je deze campagnes slim kan instellen en optimaliseren. Hoe beter je de campagnes namelijk instelt en optimaliseert, hoe effectiever je advertentiebudget wordt ingezet. Hierin behandelen we ook cases uit de praktijk. We hebben de voordelen van onze cursus op een rijtje gezet.

Je leert onder andere…

  • … welke advertentiemogelijkheden er zijn binnen Google Ads
  • … hoe je een strategie en doelen opstelt om op te gaan sturen binnen je campagnes
  • … hoe je gebruikt kunt maken van automatisering binnen Google Ads
  • … concrete tips en tricks om campagnes te optimaliseren voor o.a. search en shopping
  • … hoe je data het beste kan interpreteren en evalueren
  • … hoe je effectiever je advertentiebudget inzet

Trainer

Michael Langendoen

Head of SEA

MvH Media

Meer info
Michael Langendoen