Retailers en merken krijgen een wervelwind van veranderingen over zich heen. Te midden van die orkaan, komen tijdens onderhandelingen alle vragen en antwoorden, problemen en oplossingen samen. Maar welke vragen moeten retailers en merken zich stellen vóór de onderhandelingen van morgen, om de toekomst van overmorgen te bestendigen?

De belangrijkste aankoopdirecteurs van de grootste Belgische retailers – Colruyt, Delhaize en Carrefour – geven hun visie op retail, én vertellen waaraan onderhandelingen moeten voldoen.

 

Programma

8.30u: onthaal

9.00u: introductie door Pierre-Alexandre Billiet

9.15u: Info over de nieuwste FMCG poster met insights van Tom Penninckx van Nielsen

10.15u: koffiepauze

10.45u: Barney Jordaan : 10 tips for improving your negotiation results

12.30u: lunch

13.30u: Colruyt - Ilka Lannau, Aankoper Divisie Manager CLP

14.10u: Delhaize - Raffael Li Preti, Vice President Business Unit Fresh en Raphael Gentile, Directeur replenishment - Capacity & Data management

14.50u: koffiepauze

15.20u: Carrefour - Gilles Ballot, Directeur Marchandises & Logistique

16.00u: surprise act

16u30u: netwerkdrink

 

Sprekers

  • Tom Penninckx
  • Barney Jordaan
  • Ilka Lannau
  • Raffael Li Preti
  • Raphael Gentile
  • Gilles Ballot

 

Praktische info : Donderdag 19 september van 9 tot 17u30.