Sinds e-commerce zijn intrede heeft gemaakt in het dagelijkse leven van de Belgische consument heeft de fysieke winkel onder vuur gelegen. Dat de fysieke winkel zal blijven bestaan, daar zijn geen vraagtekens meer over, maar de rol van de fysieke winkel, die zal wel veranderen.

Elke vierkante meter wordt vandaag in vraag gesteld. Hoe kunnen we onze klant vandaag zo optimaal mogelijk bedienen? Een topervaring bieden die consistent is doorheen alle touchpoints? In deze Retail Safari duiken we specifiek in het onderwerp van omnichannel. We bezoeken verschillende concepten die uitblinken in de verschillende aspecten die een winkel laten uitblinken in omnichannel, waar onder andere de volgende onderwerpen aan bod zullen komen:

  • Welke filosofie hebben best-in-class spelers omtrent omnichannel?
  • Hoe vertaalt deze strategie zich naar de winkelvloer?
  • Welke rol neemt de winkel in over de customer journey?
  • Customer experience in de winkel
  • Personeel op de winkelvloer
  • En veel meer.

Doorheen de bezoeken leggen we vooral de nadruk op het verhaal achter de winkels. Iedereen kan een winkel bezoeken, maar de filosofie, de strategie horen achter elke vierkante meter is van belang. We willen u naar huis sturen met een vernieuwde reflectie op uw eigen winkelconcept. Met volle inspiratie en goesting om te bouwen aan uw winkel van de toekomst.

Wilt u een voorsmaakje van de Retail Safari? Bekijk dan zeker naar de aftermovie van onze vorige editie:

Daarnaast heeft u een hele dag kans om te netwerken en ervaringen uit te wisselen met uw peers in onze VIP bus. Wilt u een tour specifiek op maat van uw bedrijf? Dat kan. Neem dan contact op met academy@gondola.be en dan helpen we u graag op maat verder.