60 tot 90 procent van alle innovaties mislukken – doodzonde in een competitief landschap dat drijft op innovatie. Want als je innovaties sneuvelen, zijn al je inspanningen naar de maan. Wil je kersverse producten glansrijk introduceren? Als de bliksem inschrijven dan!

 

Op het programma:

  • 12 factoren voor een feilloze lancering
  • 6 gouden regels om te zegevieren
  • 10 geboden van succesvolle innovatie
  • Foodretailtrends vandaag en morgen
  • Follow-up tips voor productlanceringen
  • Ken je KPI’s: van ontwikkeling en distributie tot prijszetting en consumentengegevens
  • Bouw steengoede argumenten op voor meer listings

 

Voor wie

Juniormedewerkers en middenmanagement in FMCG, retailmarketing en verkoop.

 

Wat zeggen de deelnemers

"Clear and concise training with relevant analysis to support and succeed in the launch of a new product" Gemma Rodriguez

"Match with expectations and relevant for marketing as well as sales persons" participant working for a fresh product manufacturer

"Clear learning to analysis and interpretate the level of success of a product Launch" participant working for a dry food manufacturer

 

Taal

Nederlands of Engels, naargelang de taal van de deelnemers.

 

Prijs

De deelnameprijs is 699€. Deze opleiding is gratis voor bedrijven met een Gondola Professional Membership.

Trainer

Silvie Vanhout

Managing Partner

Gondola Academy

Meer info
Silvie Vanhout