Artificiële Intelligentie (AI), het buzzword van het moment. Maar kan u me vertellen hoe u de technologie kan gebruiken om uw business te boosten? Wees gerust, u bent niet alleen. Maar liefst 95,8%* van de Belgische retail industrie zich niet vertrouwd met AI. Intelligente robots die uw werk automatiseren, die uw analyses automatisch uitvoeren, en uw klanten gepersonaliseerd op hun wenken kunnen bedienen zijn al lang geen futuristisch droomscenario meer, maar de realiteit van vandaag. Bent u het niet die aan de slag gaat met deze verbluffende technologie? Dan zal uw competitie niet aarzelen om de vruchten van AI te plukken. Zorg ervoor dat u en uw bedrijf mee zijn met AI, de technologie die zijn hype meer als waarmaakt.

AI is de meest disruptieve technologie die de komende 10 jaar zal domineren volgens onderzoeksbureau Gartner. Hoog tijd dus om uw kennis op te krikken. Wat is AI? Hoe kan de technologie u helpen om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Waarom is AI relevant voor retail en FMCG? In onze Mini MBA - Artificial Intelligence & Technology krijgt u een praktische introductie tot de vele technologieën die schuilgaan achter de parapluterm dat AI is, en maakt u kennis met de verscheidene toepassingen die vandaag al toepasbaar zijn op uw bedrijf. 

 

Deze mini-MBA in AI maakt de link tussen technologie en business: het programma is kort, krachtig en extreem ambitieus. Een unicum in Europa, speciaal voor de Belgische consumptie sector.

Pierre-Alexandre Billiet
CEO Gondola

Geen voorkennis in AI? Geen probleem. In de mini MBA introduceren we u op een praktische manier met de technologie die onze toekomst zal definiëren. Deelnemers bouwen doorheen het parcours aan hun persoonlijk ‘innovatieproject’, waar ze op zoek gaan naar een applicatie van AI toepasbaar op hun eigen bedrijf. Op het einde van de rit pitchen ze dit innovatieproject aan een jury, die de nodige feedback geeft om het concept te realiseren. Op deze manier doelen we er op niet alleen kennis te stimuleren, maar ook intrapreneurship.