Tijdens de pandemie deden supermarkten gouden zaken. Consumenten spendeerden er meer geld dan ooit. Ambitieuze retailers à la Albert Heijn zullen het volgend jaar nóg beter willen doen. Misschien drukken ze de promoknop dieper in om meer omzet binnen te rijven. Of eisen ze nog betere voorwaarden van leveranciers om hun marges op te krikken. 

Breekt het angstzweet je al uit? Dan móét je deze masterclass volgen. Zo sta je stevig in je schoenen voor je plaatsneemt aan de onderhandeltafel.

 

Wat de masterclass jou oplevert :

  • Je ontdekt de verschillen tussen onderhandelen met Nederlandse en Belgische retailers. 

  • Je leert frustraties en conflicten vermijden die culturele eigenheden met zich kunnen brengen.

  • Je weet hoe je constructieve gesprekken voert waar je écht iets uithaalt.

 

Op het programma :

  • De onderlinge samenwerking uitspelen als centraal thema.

  • De 4 stappen van het onderhandelingsproces.

  • Met een scheut flexibiliteit en creativiteit investeringen koppelen aan counterparts.

  • Toenaderen en afsluiten als een pro.

 

Voor wie ? Key accounts en iedereen die commerciële gesprekken voert met Albert Heijn. 

Taal van de opleiding : Nederlands

Deelnameprijs : €550 - 1 gratis deelnemers voor abonnees met een professional pack

Trainers

Gerald Naelaerts

Trainer / Consultant

Zenith the negotiation company

Meer info
Gerald Naelaerts

Bas Lippens

Management Consultant

Meer info
Bas Lippens