Je logistieke procedures moeten een versnelling hoger schakelen. Logisch: klanten verwachten alsmaar snellere en meer leveringsopties – zowel on- als offline.

Consolidatie, bundeling, routing en scheduling winnen daardoor aan belang. En ook multimodaliteit en innovatieve leveringsmogelijkheden zijn een must geworden.

In deze opleiding gooit Dr. Alea Fairchild haar expertise in productplanning en business-strategie in de strijd. Frank de Wulf, directeur van DistriMedia, vertaalt de theorie van logistiek naar fulfilment in de praktijk via de klantencase Lannoo.

Je winst: je optimaliseert je verzendingskeuzes. En je leert hoe je ‘bricks’ kunnen bijdragen tot de logistieke follow-up van je ‘clicks’.

Op het programma

  • Huidige en toekomstige logistieke oplossingen.
  • De logistieke verwachtingen van de consument.
  • Geschikte partners voor een efficiënte go-to-marketstrategie.
  • Hoe ga je partnerships aan met fysieke verkooppunten?
  • Hoe benut je optimaal online marktplaatsen?

Voor wie

Webshop verantwoordelijken

Taal

Je volgt deze opleiding in het Engels.