Dat Google Analytisch een bom van informatie bevat dat weet je als ondernemer, maar hoe interpreteer je nu precies je resultaten ? En waar staat Tag Manager nu precies voor en wat heeft dit met Google Analytics te maken ? Tijdens deze opleiding leer je hoe Tag Manager jou als ondernemer het leven makkelijker zal maken. Je leert hoe je Google Analytics koppelt via Tag Manager en hoe je resultaten via Tag Manager in één blik kan aflezen. Zo kan jij je strategie verder aanscherpen via één makkelijke tool.

 

Je leert onder andere…

  • waarom Tag Manager wordt gebruikt en hoe dit jouw leven makkelijker zal maken
  • hoe je Tag Manager voor jouw webshop kan opzetten
  • hoe je Google Analytics koppelt aan je website via Tag Manager
  • hoe je de resultaten die belangrijk zijn voor jou in één oogopslag kan zien door Tag Manager
  • hoe je je resultaten strategisch kan inzetten om je webshop verder te laten groeien

 

Taal van de opleiding : Engels

 

Doelgroep : personen met webshop, uit retail, ecomm managers, digital managers

 

Instapniveau : een 1e aanraking met de topics hebben ze al gehad, het is niet compleet nieuw, ze willen doorgroeien

 

Trainer

Jaan Dekempeneer

Meer info
Jaan Dekempeneer