Hoe kunt u met Google Analytics nuttige inzichten krijgen, die u helpen bij het nemen van strategische en marketingbeslissingen over uw webshop? Dit is waar deze workshop over gaat.

Aangezien zowel Universal Analytics als GA4 (de nieuwste versie van Google Analytics) vandaag beschikbaar zijn, zullen we het over beide opties hebben. De meeste demo's zullen worden gedaan in Universal Analytics, aangezien GA4 op dit moment nog niet zo volwassen is als tool. Je zal leren hoe je een goede set van KPI's creërt, een aantal handige tips & trucs en een demo hoe je een zinvolle dashboard maakt over de prestaties van zowel uw webshop en als uw marketing campagnes. Ons doel: begrijp hoe Google Analytics u kan helpen in uw dagelijkse workflow als bedrijf, om de juiste beslissingen te nemen. Als u geïnteresseerd bent in het opzetten en implementeren van Google Analytics voor webshops, volg dan onze workshop 'Google Tag Manager voor e-commerce'

 

Je leert onder andere…

  • Universal Analytics en GA4 te begrijpen
  • Tips & tricks
  • hoe je dashboards maakt

 

Taal van de opleiding : Nederlands

 

Doelgroep : personen met webshop, uit retail, ecomm managers, digital managers

 

Instapniveau : een 1e aanraking met de topics hebben ze al gehad, het is niet compleet nieuw, ze willen doorgroeien

 

Trainer

Lore Van Besien

Google Ads & Google Analytics Expert

AdSpecialist

Meer info
Lore Van Besien