Je websiteverkeer levert cruciale informatie op. Van hoe je wordt gevonden en wie je webstek bezoekt, tot wat de populaire pagina’s zijn en hoelang surfers blijven ‘hangen’. Met de gratis tool Google Analytics breng je al die gegevens in kaart, meet je de impact van marketingacties, en laat je je virtuele visitekaartje renderen. Tenminste, als je weet hoe de vork in de steel zit.

Benieuwd naar de ins & outs van Google Analytics? Registreer je dan vliegensvlug voor onze opleiding in samenwerking met Safeshops. Zo meet én weet je binnenkort alles over je websiteverkeer. Je trainers zijn Cedric Deneweth en Tijs Balcaen: cracks in Google Analytics en online marketingconsultants bij OMCollective.

Op het programma:

  • Je leert hoe je de tool opstart en implementeert.
  • Je ontdekt welke info er te rapen valt (doelen, filters, dashboards).
  • Je begrijpt waar de gegevens vandaan komen.
  • Je verwerft inzicht in de statistieken over je websiteverkeer.
  • Je krijgt de kneepjes van rapportering onder de knie.

Voor wie

Iedereen die aan de slag wil gaan met Google Analytics.