-
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
-
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
-
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
BeCommerce heeft haar website vernieuwd. De Belgische koepel van de e-commerce ging voor een strakker design en full screen images. Naar aanleiding van deze ‘relaunch’, wordt tevens een nieuw product geïntroduceerd: de BeCommerce Reviews.
De website is niet alleen gebruiksvriendelijker en overzichtelijker, ook de nieuwe ‘look and feel’ beantwoordt nu beter aan de hedendaagse trends. Tevens is de vernieuwde website ‘full responsive’. Dit betekent dat die ook beter kan bekeken worden met een tablet of tablet of een smartphone.
Nieuw zijn de BeCommerce Reviews. Klanten kunnen de webshops lid van BeCommerce webshop en het aankoopproces beoordelen door het geven van cijfers en feedback. Volgens de vereniging hebben dergelijke beoordelingen een gunstig effect op de omzet van de webshops, het klantenvertrouwen en de ranking via Google. Ook kunnen ze waardevolle feedback en tips opleveren en kunnen ze de concurrentiepositie versterken.
Met de nieuwe site is de ledenlijst van BeCommerce gemakkelijker te consulteren: aan de hand van trefwoorden (kinderkleding, autoaccessoires, boeken, huisdierbenodigdheden, reizen, en noem maar op) is het eenvoudig om de webshops die in België actief zijn, te zoeken.
Daarnaast is het ook voor webshops zelf ook gemakkelijke om business partners te vinden. Dat zijn dienstenleveranciers die op specifieke aspecten focussen, zoals distributie en logistiek, e-mailmarketing, software, advies en dergelijke.
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: