-
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
-
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
-
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Bart Van den Notelaer verlaat reclamegigant Clear Channel en gaat aan de slag bij beddenmerk Auping. Hij zal er als marketing manager het omnichannel communicatiemodel van Royal Auping Belux vormgeven.
Van den Notelaer was bij Clear Channel België verantwoordelijk voor de implementatie van alle digitale oplossingen, waaronder als meest tot de verbeelding sprekende voorbeeld het I-CONIC scherm op het De Brouckèreplein in Brussel. Door zijn omnichannelexpertise legde hij binnen Clear Channel de basis van een interactief activatieplatform dat de link legt tussen online, mobile, instore en out-of-home activatie. Het is die ervaring waarvoor Auping hem vanaf 9 mei aan boord haalt als marketing manager.
Zijn voornaamste uitdaging zal er in bestaan om samen met het Auping-team het omnichannelcommunicatiemodel vorm te geven opdat de digitale ontwikkelingen en print en tv-campagnes mekaar blijvend versterken, klinkt het bij Auping. “Bij Auping staat de consument centraal. Dit betekent dat Auping alle communicatie er op richt om deze consument op het juiste moment, via het juiste kanaal en met het juiste aanbod te bereiken”.
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: