Zelfstandige uitbaters, doe mee aan onze enquête! Heeft u uw toeganscode in een aparte mail gekregen?

Wat te doen als u uw toegangscode niet ontvangen hebt of kwijt bent?

Heeft u nog steeds geen toegangscode ontvangen? Of vindt u de enveloppe met uw code niet meer terug? Dan kan u hieronder een nieuwe aanvragen via een mail die is gericht aan k.hirsoux@gondola.be, met vermelding van uw naam, voornaam en functie, en met het volledige adres van de winkel. Vermeld ook uw telefoonnummer en e-mailadres en geef aan bij welke keten u bent aangesloten, zodat we uw aanvraag kunnen valideren. U zal dan kort daarna een nieuwe code in de bus ontvangen.

Anonimiteit gegarandeerd

We verzekeren aan al onze deelnemers absolute anonimiteit, omdat we willen dat iedereen in alle vrijheid en eerlijkheid op de vragen kan antwoorden. De toegangscode tot de vragenlijst wordt automatisch aangemaakt, en eens u hem gebruikt hebt, wordt hij opnieuw ‘vernietigd’. We hebben er dus met opzet voor gezorgd dat zelfs wij de antwoorden niet kunnen linken aan één bepaalde handelaar. Daarom luidt een van de vragen dan ook bij welke keten u met uw winkel(s) aangesloten bent, zonder dat er verdere details worden gevraagd.

Wanneer zijn de resultaten bekend?

De enquête zal tot midden maart online toegankelijk zijn. Daarna zullen de antwoorden verwerkt worden door de specialisten van The Retail Academy, onze afdeling vorming en expertise. De uiteindelijke resultaten zullen eind maart bekendgemaakt worden.

Tot binnenkort!