Retailers, merken en experts zitten samen rond de tafel tijdens Shopper & Trade Marketing

Op 6 juni is het weer zover: dan vindt de nieuwe editie van Shopper & Trade Marketing Inspiration Conference plaats in Brussel. De perfecte gelegenheid voor ons om u de vijf belangrijkste actoren voor te stellen die hun visie op de actuele uitdagingen van de foodretail- en FMCG-sector zullen geven. Reserveer nog snel uw plaats.

 

Het Shopper & Trade Marketing Inspiration Conference is dé place to be voor iedereen die met succes de uitdagingen uit de Shopper & Trade Marketing wil aanpakken. Niet minder dan 8 topsprekers zullen tijdens deze namiddag hun geheimen en visies delen. Leuk weetje: het evenement verzamelt zowel retailers, merken als experts!

 

Albert Heijn & Colruyt

 

Dit jaar krijgen twee retailers het woord, en het zijn niet de minste: Colruyt en Albert Heijn. Jan Peeters, CEO van Peeters-Govers, verliet 4 jaar geleden het Alvo-netwerk om een van de grootste franchisenemers van Albert Heijn te worden. Inmiddels heeft de ondernemer al 7 Albert Heijn-winkels, maar daar komen er dit jaar nog drie bij.

 

Dieter Struye, Algemeen Directeur Non-food bij Colruyt, heeft tonnen ervaring in food en non-food. Hij stuurt category management aan in alle non-food enseignes van Colruyt. Tot zijn takenpakket behoren de brands: Dreamland, Dreambaby, Collishop, Fiets!, ZEB, Floralux en Newpharma. Tijdens zijn speech zal hij de link leggen tussen food en non-food, en tussen offline en online.

 

Ferrero

 

Frederik De Neve, Trade Marketing Director bij Ferrero, neemt zijn carrière van 20 jaar in Shopper en Trade Marketing als uitgangspunt. Hij bekijkt de evolutie van de job en geeft hij zijn kritische visie over waar de foodretail- & FMCG-sector in België naartoe gaat of zou moeten gaan.

 

Experts die data omzetten in de praktijk

  

Maar de uitdagingen van Shopper & Trade Marketing gaan niet alleen retailers en merken aan. Daarom tekent ook het Franse Emnos present. Het bedrijf is bij ons niet zo bekend, maar werkt, op internationaal niveau, onder andere nauw samen met Carrefour. Emnos is een belangrijk big data bedrijf dat vanuit data analyse de consument en de rayon analyseert en de category dan gaat fine tunen. Maïté De Baerdemaeker, Senior Customer Insight Consultat bij Emnos, zal een case brengen die ze voor Alken-Maes uitvoerden bij Carrefour België.

 

Gerald Naelaerts, Trade & Shopper Marketing Consultant, zal het dan weer hebben over de invloed van online op offline en hoe die twee in balans te brengen. Hij focust vooral op category management, shopper marketing en data analyse, maar zoomt ook in op de impact van technologie op het vak en op de consument.

 

Het debat

 

Hoe deze namiddag beter afsluiten dan met een groot panelgesprek dat de opportuniteiten en ideeën van elke spreker in de verf zet. Alle sprekers nemen deel aan het debat, evenals twee autoriteiten uit de non-food en foodservice wereld. Zo bekijkt Filip Vankelst, Sales Director bij Henkel, de uitdagingen vanuit het FMCG non-food oogpunt en zal Erik Kowalski, BU Manager bij Javafoodservice – Sligro, het hebben over channel blurring tussen foodretail en foodservice.

 

Het Shopper & Trade Marketing Inspiration Conference geeft met andere woorden tal van praktische tips die u helpen om in te spelen op de huidige en toekomstige uitdagingen. Er zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar: wacht dus niet en schrijf u nu in voor dit geweldige event!

 

categorie: 

Laatste productlanceringen