Lidl opent eigen kerstpop-up ten voordele van het goede doel

Op 16 november opent Lidl zijn eigen kerstpop-up op de Meir in Antwerpen. Die staat helemaal in het teken van solidariteit, want voor elke aankoop schenkt Lidl het equivalent aan de voedselbanken. Hiermee geeft de discounter het startschot voor de inzameling in het kader van de warmste week. 

 

Vanaf volgende week vrijdag kunnen klanten terecht in de pop-up kerstshop van Lidl. In de pop-up, die open blijft tot zaterdag 24 november, worden tal van items gepresenteerd die te koop zijn in de lidl-shop.be. Van kerstversiering, over speelgoed tot skigerief...Kortom voor ieder wat wils. Daarnaast kan de klant genieten van een hapje en drankje in de winterbar.

 

lidl-shop.be

 

De online shop van Lidl bestaat nu al een aantal jaar en telt 5.000 producten. Om de klanten nog meer vertrouwd te maken met het online assortiment wordt de hele eindejaarscollectie gepresenteerd in een pop-up shop in Antwerpen. Bovendien kunnen klanten ook ter plaatse producten bestellen.

 

Goede doel

 

Toch wil Lidl klanten, via de kerstpop-up, niet alleen laten kennismaken met zijn online aanbod, maar wil de discounter zich ook inzetten voor het goede doel. Al verschillende jaren ondersteunt Lidl immers de Belgische Voedselbanken en dat is dit jaar niet anders. Zo zal de retailer dit jaar voor elke aankoop het equivalent aan de voedselbanken schenken.

 

Met deze kerstpop-up geeft Lidl meteen ook het startschot voor de inzameling in het kader van de warmste week. De discounter hoopt dan ook om opnieuw een aanzienlijk bedrag bijeen te kunnen sprokkelen. Vorig jaar bedroeg de schenking nog zo'n 30.000 euro. 

 

Benieuwd naar het kerstconcept van Lidl? Houd Gondola dan zeker in de gaten, want wij nemen volgende week zelf een kijkje in de pop-up!

 

Auteur: 

l.goethuysen@gondola.be

categorie: 

ISM - Side - NL

Laatste productlanceringen