De INN’awards hoeven we u als professional in de sector uiteraard niet meer voor te stellen. Deze trofee, uitgereikt door het gespecialiseerde magazine Gondola, bekroont sinds jaren de meest innovatieve nieuwe producten op de markt en zet het waardevolle werk van uw teams in de etalage. De vaste partners die uw inspanningen belonen zijn ook nog steeds dezelfde: Nielsen, GfK, en uiteraard de aankoopverantwoordelijken van de belangrijkste retailketens van het land.

Wie een innovatietrofee uitreikt moet uiteraard ook zelf innoveren. En dat doen we, door dit jaar nieuwe categorieën toe te voegen. Naast de ‘klassiekers’ food, near-food en private label, is dit jaar een nieuwe reeks voorzien, namelijk non-food. Daarin kunt u producten inschrijven uit de categorieën DIY, elektronica, informatica, fashion, garden, pet enzovoort.

Ten slotte – en hier kunnen we zeker van een innovatie spreken – kunt u dit jaar uw producten VOLLEDIG GRATIS inschrijven voor de INN’awards! Met deze beslissing bewijzen de INN’awards nogmaals dat deze trofee een echte tool is voor innovatie en geen commercieel project.

Kortom, u hebt voortaan geen enkel excuus meer om uw innoverende producten niet in te schrijven. De enige te respecteren voorwaarde is dat ze op de markt moeten gekomen zijn tussen 1 januari en 31 december 2015. Ze zullen door de jury beoordeeld worden op hun vernieuwende eigenschappen, wat wil zeggen dat ze een unique selling proposition moeten hebben die voorheen niet bestond in de categorie.

U kunt uw producten vanaf vandaag, en tot en met 15 januari 2016, hier inschrijven

Verlies dus geen tijd en schrijf u snel in, laat het weten aan uw collega’s, en dat de beste mogen winnen!