Sinds 25 april kunnen Carrefour-klanten 3D-figuurtjes van de Rode Duivels verzamelen om hun Belgian Red Devil-kickertafel van Carrefour te personaliseren. Vanaf 6 juni kunnen ze ook hun eigen gezicht, of dat van hun kind, partner of vrienden, laten maken.

Het aftellen is begonnen: op 14 juni zal het startschot voor de Wereldbeker voetbal gegeven worden. Naar aanleiding daarvan lanceerde Carrefour op 25 april haar nieuwe campagne We stick #redtogether. Sindsdien kunnen klanten stickers voor hun Panini album verzamelen en zo 3D-figuurtjes van de Rode Duivels bemachtigen om hun Belgian Red Devil-kickertafel van Carrefour te personaliseren. Maar vanaf volgende week gaat de campagne nog een stapje verder.

Vanaf 6 juni kunnen ze ook hun eigen gezicht, of dat van hun kind, partner of vrienden, als 3D-figuur laten maken. Op die manier kunnen ze zelf een plaats tussen de Rode Duivels op het terrein van de voetbaltafel innemen of zelfs om een compleet team samenstellen en tegen de miniaturen van het nationaal elftal spelen. 

Ter herinnering, de figuurtjes van de Rode Duivels zijn tot 3 juli te koop aan 2,49 euro per stuk, of 0,99 euro bij presentatie van een volle spaarkaart met 4 zegels. Deze zegels zijn te vinden in de Panini-stickerzakjes (die Carrefour per aankoopschijf van 25 euro of bij aankoop van deelnemende producten weggeeft). Het Carrefour Panini album wordt aan €3,50 verkocht ( en wordt aangevuld met 228 stickers) en de voetbaltafel aan zo’n 29,95 euro. 

Hoe werkt het?

Om een 3D-figuurtje te kunnen maken, gaat de klant naar de Carrefour app, registreert hij zich met zijn Carrefour Bonus Card en stelt hij een ploeg met vrienden, familie,… samen. Daarna worden zijn bonuspunten bij elke aankoop aan zijn virtuele account toegevoegd. Voor elke 150 euro die hij – in één keer of via verschillende aankopen – bij Carrefour uitgeeft, kan hij een figuurtje laten printen. Hij gaat hiervoor naar de Carrefour app, maakt een 3D-scan van zijn gezicht (of die van vrienden, familie, …) en krijgt het figuurtje thuis opgestuurd.

Zoals de 3D-avatars van de Rode Duivels kunnen de gepersonaliseerde figuurtjes ook op een potlood worden gezet of als pion worden gebruikt in het ganzenspel dat achteraan het Panini album te vinden is. 

Fan flights en Meet & Greets te winnen

Maar er is meer! Vanaf 28 mei kunnen klanten fans flights naar Rusland winnen om een match van de Rode Duivels te kunnen bijwonen. Daarvoor moeten ze een miniatuurvliegtuig van de Rode Duivels van Brussels Airlines kopen. Bij elk vliegtuigje (14,95 euro) ontvangt de klant een unieke code die ze moeten ingeven in de app, waarna ze een voetbal- en schiftingsvraag moeten beantwoorden om kans te maken op een onvergetelijke dag.

Carrefour zal bovendien ook andere acties organiseren om meet & greets met de Rode Duivels te winnen. Daarnaast zal er nog een televisie op elke matchdag van de Rode Duivels worden weggegeven in elke Hypermarkt Carrefour.

Lees ook ons dossier “Het wereldkampioenschap marketing”!