Kruidvat lanceert klantenkaart met bijhorende app

Drogisterijketen Kruidvat introduceert de “Jouw extra”-kaart, een nieuwe getrouwheidskaart waarmee klanten van extra voordelen kunnen genieten. Bovenop alle aanbiedingen ontvangen klanten met een geactiveerde kaart persoonlijke aanbiedingen. 

 

De klantenkaart kan vanaf vandaag in de Kruidvat-winkels opgehaald worden en vervolgens online geactiveerd worden. Bij het activeren van de kaart kunnen klanten aangeven of zij wekelijks of dagelijks wisselende persoonlijke aanbiedingen willen ontvangen. Voor elke euro die in een Kruidvat-filiaal wordt besteed, wordt bovendien 1 punt op de klantenkaart bijgeschreven. Hiermee kan worden gespaard voor gratis producten, extra korting op producten, korting op dagjes uit en een donatie aan een goed doel.

 

Ook worden consumenten met een geactiveerde klantenkaart uitgenodigd voor speciale koopavonden en kunnen zij regelmatig gratis producten testen. Speciaal voor aanstaande ouders met een klantenkaart staat een tas vol met gratis producten voor baby’s en mama’s klaar.
 

“Met de introductie van de Jouw extra voordeelkaart geeft Kruidvat de klantenkaart in België een vernieuwde invulling," zegt Gerard van Breen, algemeen directeur van Kruidvat. “Als voordeeldrogist vinden wij het belangrijk dat iedereen kan profiteren van onze aanbiedingen, met of zonder kaart. Daarom past onze extra voordeelkaart zo goed bij Kruidvat. Ons assortiment, de lage prijzen en de hoeveelheid aanbiedingen veranderen niet. De persoonlijke aanbiedingen komen bovenop de bestaande aanbiedingen.”

 

Bijhorende app

 

Naast de nieuwe klantenkaart lanceert Kruidvat ook een bijhorende app, waardoor de kaart altijd digitaal bij de hand is. Via de app is het mogelijk om met één klik de extra aanbieding te bekijken en ziet de klant direct zijn of haar puntensaldo. Verder hoeft de klant geen fysieke klantenkaart meer af te geven aan de kassa, maar kan de Kruidvat app in de winkel gescand worden. 

Auteur: 

Joram De Bock

categorie: 

Bol.com-Side-NL

Laatste productlanceringen